lunes, 12 de octubre de 2009

No és un va i bé pels infants?





Parlo a partir de l'experiència pròpia i posant-me a la pell dels petits, perquè a mi m'ha passat de gran i a mi ja m'ha costat, imagino que als infants encara més. Actualment, tal i com va l'educació en el nostre país, que sentin-t'ho molt, no va pas gaire bé des del meu punt de vista, veig que els infants ara ja no tenen una tutora, sinó que tenen 2 o fins i tot 3 tutores que li faran el seguiment a l'aula. Com s'acostuma a dir: "Cada maestro tiene su librillo" i per això cadascú té una manera d'educar/ensenyar, però per això hem de fer parar bojos als infants? Ells el que necessiten és una persona amb qui agafar confiança, tenir-li un apreci (i que sigui mutu), i els pares necessiten saber amb quina mena d'educador/a estan tractant, per dir les coses d'una manera o d'una altre, per confiar amb ell/a i saber que no ho sabrà tota l'escola... però no, es veu que això és massa complicat pel govern que és incapaç de fer-ho.

Trobo molt bé que cada "assignatura" tingui un professor, així tenen una persona de referència i no es perden, però no dos o tres per a la mateixa "assignatura", perquè si a mi m'explica una persona que 2+2=4 i una altre que 4=2+2, posant-nos a la pell dels infants i exagerant-t’ho molt, a qui em crec? Al primer o al segon? I per què?

S’ha d’unificar la manera de fer de cada mestre/a amb un llibret? No, és tan simple com no retallar plantilla i ser una mica més compassius amb els infants.




Foto extreta d'aquest enllaç.






No hay comentarios:

Publicar un comentario